Confesiune



Cel mai bine imi este cand sunt cu familia. Daca nu cu toata familia, cel putin cu o parte din ea. Asta inseamna si fratii, evident. Prin urmare, multumesc Stefan pentru vizita. M-a uns pe inima sa te am aici alaturi de mine chiar si doar pentru o saptamana. Ori de cate ori te vad sau vorbim, parca ma simt mai bine. Ma bucur enorm ca esti fratele meu si sunt extrem de mandra de tine.

In orice faci pui trup si suflet. Te dedici 100% lucrurilor pe care le ai in minte. Esti o persoana ambitioasa si am ce invata de la tine, desi se pare ca eu sunt cea cu 4 ani in plus de aici. 


Sunt trista acum ca te-ai intors la ale tale, asta insemnand ca vizita s-a terminat


Poate ca nu am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus pe parcursul acesteia. Insa, mi-a mers la suflet intalnirea cu tine, conversatiile, sfaturile si calmul tau.

Imi vor lipsi plimbarile lungi cu bicicleta, indemnul tau de "never give up" in orice situatie si serile de filme sau de jocuri de carti. Iti doresc tot succesul din lume in tot ceea ce ti-ai pus in minte sa faci si sa stii ca sora ta mai mare te iubeste. Sper ca sentimentul este reciproc. Ma bucur sa te am drept frate si mersi ca ma ambitionezi de fiecare data sa imi depasesc propriile bariere.

Acum, multumesc mama pentru fratii mei si pentru ca mi-ai dat viata, caci altfel nu as fi ajuns sa ma bucur de lumea aceasta vie si plina de provocari. Multumesc si tie tata ca ai incercat sa fii un parinte bun, asa cum ai putut tu.

La multi ani, mama draga! Sa stii ca te iubim din tot sufletul si iti multumim pentru sacrificiile pe care le-ai facut in viata crezand ca asa este mai bine pentru noi. Intr-un fel a fost si este. 
Familia este cea mai pretioasa comoara a mea! Si cea veche, si cea noua. Va iubesc!

Oana




Sursa foto: Pexels




Comentarii