Inca 5 minute si mergem. Pe cuvant!



Cele 5 minute in care sunt gata de plecare se transforma de fiecare data in aproximativ 60 de minute in care S. butoneaza telefonul, se uita la TV si are timp chiar sa traga si un pui de somn. El e gata in 5 minute. Isi trage pe el puloverul, pantalonii, isi ia pantofii pentru barbati in picioare si isi aranjeaza un pic parul in oglinda. E gata si eu ... eu nici nu am inceput sa caut prin dulap ce as putea sa port.

Cam asa este de fiecare data cand trebuie sa iesim din casa si eu sunt nehotarata. Exista si momente cand termin dichisitul in 10 minute(am noroc ca nu ma machiez prea mult), dar asta mai mult din cauza hainelor pe care nu le gasesc potrivite sau pe care trebuie sa le asortez intre ele si cu evenimentul pentru care iesim din casa.

Nici la cumparaturi nu prea imi pasa ca inchide marketul la 7 jumate si mai avem vreo ora ca sa ajungem acolo si sa mai facem si cumparaturi. Tot trebuie sa imi dau cu putin rimel, sa imi aranjez parul si sa imi aleg o bluza de dama frumoasa. Cine stie peste cine dam acolo si nu vreau sa apar ca si cum as fi venit de la menajerie. Mai ales ca frantuzoaicele sunt cunoscute pentru stilul lor vestimentar si pentru eleganta minimalista care da pe spate pe oricine.



Problema mea, ca si a tuturor femeilor de altfel cred, este ca nu am suficiente haine si evident ma si plang de asta


Si totusi, macar recunosc acest lucru si nu il fac vinovat pe sot pentru intarzierea mea. Desi am o multime de bluze, fuste, pantaloni si pantofi de dama pentru diferite ocazii, niciodata nu imi vin la mana cei care trebuie sau, observ cu stupoare, ca fie nu-mi mai vin, fie nu se mai potrivesc la fel de bine ca inainte la restul tinutei. Si cand observ ca nu-mi mai vine ceva, drama este si mai mare iar timpul in care ma 'gatesc' se extinde si mai mult, dar pana la urma asta este ceva de inteles.

Atunci incep sa ma plang ca sunt grasa, ca nu-mi mai sta nimic bine, ca nu am haine, ca asta nu merge cu ailalta, ca hainelor le-au iesit culorile initiale si ca lumea parca este impotriva mea. Se mai intampla chiar sa ma enervez atat de tare incat sa decid sa nu mai merg nicaieri. "Du-te fara mine!" ii zic sotului si atunci cele 5 minute in care trebuia sa imi finalizez lookul se transforma in rugaminti de-ale lui si promisiuni ca "Tie iti sta bine oricum. Nu te-ai ingrasat. Mie imi place de tine asa!".

Sigur! De parca toate aceste cuvinte nu ar insemna fix opusul a ceea ce exprima. Lasa ca stiu eu. Nu merge la mine psihologia inversa. Drept pentru care, daca trebuia sa ajungem intr-o ora undeva, mie imi va lua pe putin o ora doar sa ma imbrac si sa ma echipez corespunzator.



Si apoi mai sunt momentele in care reusesc sa ma machiez, ma imbrac super reusit dupa parerea mea, si apoi imi cade fata cand aud de la S. ca parca toalele de pe mine nu se potrivesc, ca paca as fi o baba si ca lui nu-i place cum imi vin imbinate. Atunci e jalea si mai mare. Devin si mai irascibila si zic ca mie imi place cum imi sta, ba chiar ca am fost foarte inspirata in alegere(ca sa il enervez si sa fiu eu aia incapatanata cu ultimul cuvant), insa inauntrul meu parca incep sa-i dau dreptate si de indata ce trebuie sa iesim pe usa, ma intorc si zic ca trebuie sa schimb ceva.

Apoi, trec iarasi cateva minute bune pana cand sunt gata. Si avem noroc daca atunci cand iesim in sfarsit din casa nu este noapte(asta in ideea ca trebuia sa iesim undeva ziua, nu spre seara).

Mereu vor fi asa momentele dinaintea unei iesiri. Ca sa nu mai zic de momentele cand imi iau ceva de probat in cabina unui magazin


Daca nu imi iau din fiecare model cate doua marimi ca sa ma asigur ca voi gasi una potrivita si daca nu imi fac cateva selfie-uri in oglinda cu lumina perfecta din cabina, atunci nu sunt eu. Si mai am si tupeul cand ies de acolo sa-l intreb ranjind "M-ai asteptat mult?" De parca nu se stie ca barbatii care sunt carati de femei la cumparaturi sunt plictisiti de moarte atunci cand sotia sau iubita ii anunta ca vor merge la shopping de incaltaminte si imbracaminte.

Noroc totusi ca acum exista atatea site-uri de haine si magazine online cu lucruri de calitate, de la branduri diferite, pe care le poti comanda online, fara ca cineva sa se mai enerveze cu probatul, cu asteptatul la rand sau cu asteptatul in afara cabinei de proba pentru a-si expune parerea.



Recunosc ca sunt destul de putin grabita atunci cand ma imbrac ca sa ies din casa, dar totusi la mine nu dureaza cateva ore bune, asta o spun sincer. Si daca as fi in cea de-a doua tabara de femei, atunci chiar nu stiu ce s-ar mai face S. Asadar, concluzia este ca ar trebui sa se mandreasca cu mine si sa fie recunoscator ca eu imi dau silinta sa nu-l fac sa astepte (prea)mult.

Tu cum esti cand vine vorba despre iesitul din casa? Dureaza mult sa te pregatesti sau in 5-10 minute esti gata?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.


Sursa foto: Answear.ro si arhiva personala


Comentarii

  1. Tinute extrem de elegante si de buna calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar. La Answear gasesti piese vestimentare de la branduri renumite si de calitate superioara.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu