Apa de izvor care imi aminteste de acasa


Amintirile sunt cele mai pretioase lucruri pe care le ai in viata. Si cele mai dragi. 

Oricati ani ar trece, oricine ar pleca de langa tine, oricat de departe ai fi de casa, amintirile te vor transporta mereu cu ani in urma. In copilaria ta. In adolescenta ta. In zilele de vacanta din verile toride in care alaturi de prietenii tai faceai tot felul de pozne de care acum va amuzati copios, dar care totodata va emotioneaza.

apa de izvor

Cand beam o sticla intreaga de apa buna de izvor de la 'Cabana', totul se randuia cum trebuie


La mine, amintirile din copilarie au miros de fan proaspat, au gust de apa de izvor pura si racoroasa, au aroma de mere si de perje coapte din gradina. Locuind la tara, am avut parte de o libertate mare si am invatat tot ce trebuia despre tot ceea ce ma inconjoara la varsta potrivita. Am invatat sa apreciez roadele naturii, munca pamantului care te rasplateste de fiecare data.

Am invatat ca animalele pe care deseori le subapreciezi sunt cele mai inteligente si amuzante fapturi de pe pamant. Am invatat ce inseamna a manca sanatos. Si, de asemenea, am aflat ce inseamna a te racori in zilele aprige de vara cu o apa de izvor curata, proaspata si rece ca gheata. Dupa o zi de plantat rasaduri in straturi sau de adunat fanul de pe camp, pauza era cea mai dulce recompensa a zilei. Si cand alaturi de masa copioasa cu legume si fructe din gradina, paine facuta in casa si placinte dulci cu branza de vaca, beam si o sticla intreaga de apa buna de izvor de la 'Cabana', totul se randuia cum trebuie iar energia ma inunda din nou pana la lasatul serii.

Aveam eu in sat un locsor frumos, verde si perfect pentru recreatia din weekend-uri numit 'Cabana Caprioara'. Candva fusese aici o adevarata cabana cu casute de cazare si un han in care puteai manca si bea. Totul era nemaipomenit aici, lume din cele mai indepartare locuri ale judetului venind la noi in sat. Natura verde, iazurile in care te puteai scalda pe timp de vara, pista de bowling din exterior ce te indemna la joc, casutele rustice ca de pitici in care iti puteai petrece noaptea reprezentau atractii principale ale locului.

Dar mai ales izvoarele cu apa rece si curata, buna si ademenitoare, care venea din maruntaiele pamantului, imbogatita cu minerale si nutrienti, incanta lumea si ostoia setea mare a oamenilor sositi aici.

Pacat ca in prezent fosta 'Cabana' nu mai este deloc ce a fost. Iazurile au secat si s-au umplut de verdeata, cabana a fost daramata si acum locul este pustiu. Casutele de pitici nu mai sunt demult iar tinerii nici nu stiu de existenta lor. Insa, jgheaburile cu apa proaspata de izvor sunt singurele ramasite intacte care amintesc satenilor de ceea ce a fost odata acolo. Si multa lume vine inca cu bidoane mari sa ia apa pentru gatit, baut sau pentru casa de acolo. Asta pentru ca apa ca in izvoarele din Radaseni nu se mai intalneste prin multe locuri.

Apa din sat de la mine mereu imi va aminti de lucruri frumoase si momente emotionante


Mereu am apreciat apa de la fantana(avand una chiar in curtea de acasa) si apa ce vine direct de la sursa. Si apa din sat de la mine mereu imi va aminti de lucruri frumoase si momente emotionante. Cel mai rau este cand pleci de acasa si ajungi departe de ai tai si de tot ceea ce consideri atat de familiar. Daca pe parinti ii suni, te ajuta tehnologia si asa mai departe. Daca mancarea de acasa incerci sa o recreezi cat mai aproape de perfectiune cu retetele mamei sau ale bunicii, apa ca de la fantana de acasa nu mai gasesti la fel nicaieri.

Sau asa crezi ... pana cand ...

... spre fericirea mea, am descoperit(la distanta de casa fiind) ca apa la fel de buna ca acasa si cu calitati nutritive asemanatoare poate fi bauta de La Fantana. Nu de la fantana din curte sau de acasa, ci de la brandul La Fantana - apa de izvor la 0,5 L. Sursa vietii are astfel gust neutru, dar placut, racoros si o compozitie perfecta de minerale care este in sprijinul sanatatii mele.


Apa la fel de buna ca acasa si cu calitati nutritive asemanatoare poate fi bauta de La Fantana

apa de izvor


Acum, cand nu sunt in sat la mine si nu pot ajunge la apa de izvor din zona mea, ma pot racori cu o sticla de apa La Fantana la sticle PET de jumatate de litru. Este un inlocuitor perfect a ceea ce se numeste lichidul vital vietii, care ma hidrateaza si ma energizeaza pe loc. Mie imi place sa beau multa apa pe zi(aproximativ 3 litri daca pot), de aceea caut sa ma aprovizionez cu mai multe baxuri de apa La Fantana la 0,5 litri ca sa am pentru toate activitatile mele zilnice, dar si pentru casa.

Pentru asta, pachetele de 6 baxuri a cate 12 sticle de 0,5 L de apa La Fantana sunt cat se poate de bine gandite pentru cineva ca mine. Aceasta apa imi aminteste cel mai bine de acasa si de frumusetea copilariei de la sat. Iar atunci cand nu am cum sa gust apa de la izvoarele de la fosta cabana, imi reincarc bateriile cu produsele brandului La Fantana. In masina, la tenis, la gratar, la alergat sau la birou este bine sa ai mereu o apa buna de baut, proaspata si nutritiva care sa te puna in miscare si sa iti elimine negativitatea acumulata.

Amintirile copilariei pot fi readuse in memoria ta cu ajutorul unor gusturi, arome, mirosuri sau obiecte din trecut. In cazul meu, apa plata de izvor La Fantana imi aminteste de acasa mereu, dar si de tot ceea ce inseamna de unde am plecat. Uneori si gusturile pot face asta si nu doar pozele vechi. Nostalgie.

...................................................................................................................................................................

Stiai ca daca nu bei apa zilnic, si nu doar cand ti se face sete, sporesti riscul de a avea probleme grave de sanatate? 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.


Sursa foto: lafantana.ro

Comentarii

Trimiteți un comentariu