Culoarea anului 2017 aduce si cel mai bun tratament pentru o piele ingrijita. Nomasvello este in tendinte!



Greenery a fost considerata culoarea anului 2017 de catre compania Pantone


Hey, de curand am aflat si eu care este culoarea anului 2017. Iti spun si tie! 

Este vorba despre "Greenery" sau verdele plantelor mai pe romaneste. Si, cu toate ca eu nu sunt o mare fana a culorii verde, imi place sa o vad purtata de altii. Iar o buna prietena de-a mea care are o obsesie cu aceasta culoare va fi tare fericita sa afle despre "Greenery" ca este culoarea anului acesta.

Este o culoare frumoasa, proaspata, inspirata din natura, care ne duce cu gandul la primavara, la viata, la aparitia primilor ghiocei si a plantelor verzi numai bune pentru ceai si detoxifiere.

Insa, din titlu am legat aceasta culoare de cel mai bun tratament pentru o piele ingrijita. Daca te intrebi ce voiam sa spun cu asta, ei bine, uite raspunsul



Si salonul de infrumusetare Nomasvello este in tendinte referitor la culoarea anului. Dar si la cea mai eficienta metoda de ingrijire a pielii.



Pe langa ce am enumerat mai sus, salonul de infrumusetare Nomasvello reprezinta, de asemenea, culoarea verde. Este o trasatura dominanta a acestui brand spaniol, care de 7 ani a intrat si in Romania si face furori printre toate doamnele si domnisoarele.

Asadar, poti da de un salon Nomasvello in mai multe orase importante din Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Ploiesti, Arad, Pitesti, Brasov, Constanta, Galati, Cluj, Craiova, Timisoara, Oradea sau Bacau. 

Dar ce inseamna numele acestui brand emblematic in epilarea definitiva si ingrijirea perfecta a pielii?


Ei bine, eu m-am gandit(si cred ca si bine) ca Nomasvello este un nume spaniol compus din cuvinte specifice pentru serviciile salonului de cosmetica, care reprezinta si un slogan perfect pentru acest business. Interpretarea mea din spaniola ar arata cam asa:

No + mas + vello= Nu + mai + par. Sau mai bine zis, "Gata cu parul"

Este evident faptul ca este vorba despre parul nedorit de pe intreaga suprafata a corpului, care deranjeaza dintotdeauna femeile ce isi doresc o infatisare placuta, o piele neteda si un aspect fresh al pielii lor.

Una dintre procedurile pentru ingrijirea si curatarea pielii oferite prin serviciile Nomasvello


Am aflat ca la Nomasvello te poti programa la mai multe tipuri de proceduri cosmetice:



  • sesiuni de epilare definitiva, care sunt executate cu ajutorul tehnologiei luminii intens pulsate(IPL), 

  • sedinte de rejuvenare faciala, 

  • tratamente de tonifiere LED+esthetic,
  • tratamente anticelulitice(ceea ce ne framanta pe fiecare cel mai mult),
  • tratamente faciale cu LED+esthetic, 

  • sedinte de curatare faciala, 

  • diagnoza faciala wood lamp(prin care ti se va spune exact care sunt problemele tenului tau), 

  • dar chiar si sesiuni de albire dentara 


Citind comentariile de pe site-ul nomasvello.ro, am aflat si parerile clientilor acestui centru de infrumusetare cu tehnologii de ultima generatie in ingrijirea pielii. Iar recenziile acestora sunt cat se poate de sincere si imbucuratoare, ceea ce ma face sa imi doresc sa vizitez acest salon cosmetic in cel mai apropiat sediu de mine: Iasi






Multe cliente obisnuite, dar si vedete celebre in Romania sustin ca procedeele de epilare definitiva care fac ca parul nedorit sa dispara treptat sunt foarte eficiente. Si mai mult decat atat, majoritatea sustin ca increderea in ele le-a fost sporita dupa una sau mai multe vizite la salonul de infrumusetare Nomasvello din diferite parti ale tarii.

Am vazut si multe comentarii date de colege si colegi bloggeri cu poze de la fata locului. Chiar pare o clinica de beauty la care sa mergi si sa te bucuri de servicii, tratamente, dar mai ales rezultate. 

Sursa foto: pantone.com, nomasvello.ro

Sursa video: YouTube Nomasvello Romania





Comentarii