Metamorfoza lui Rapunzel

Sursa foto: Pinterest

Am o prietena tare frumoasa care locuieste acum in Bucuresti. Sa-i spunem Rapunzel. De ce asa? Pentru ca are un par tare frumos, lung, blond si sanatos. Tare sunt mandra de ea, dar ma mai si ia cu gelozie cand o vad asa de minunata. Parca e rupta din soare cu pletele ei perfecte ca de printesa din basme. Toata lumea intoarce capul dupa ea, fie ca e femeie, fie ca e barbat. Si asta datorita farmecului ei fizic care este evidentiat mai tare de parul ei mereu bine aranjat, lung, in onduleuri perfecte si sarutat parca de soarele bland de vara.

Insa draga mea Rapunzel nu a avut intotdeauna o podoaba capilara atat de fermecatoare si de vis. Se facea placuta prin prezenta ei si mai ales prin sufletul ei cald. Asta pana cand s-a mutat in capitala si s-a hotarat sa faca o schimbare. Stii si tu, te muti undeva, intri la facultate, mergi la munca in afara si trebuie sa schimbi ceva la tine. Mai este si zicala aceea care spune cu atata adevar ca "O femeie care se tunde(sau isi schimba coafura) este o femeie care va face o shimbare in viata ei".

Adevarat, neadevarat, ideea este ca ea si-a gasit cel mai bun hair stylist Bucuresti si de atunci are parte de o ingrijire par profesionala ori de cate ori simte ca ar avea nevoie de un rasfat pentru pletele ei de care are atata grija. Ba chiar mi-a recomandat si mie acest loc care i-a tinut de metamorfoza drept Rapunzel cea cu parul magic.


Sursa foto: 1dream.ro


"Care e secretul tau? Unde mergi si iti faci parul in capitala, ca arata fabulos. Sincer!"

"Unde ma vopsesc in Bucuresti? Tot acolo unde mi se aplica si cea mai buna vopsea de par profesionala(Goldwell) pentru parul meu rasfatat parca de razele soarelui. Adica la 1 Dream Beauty Studio. E un salon de cosmetica si infrumusetare clasa intai, numai bun pentru a te simti ca o printesa odata intrata pe mainile pricepute ale profesionistelor de acolo. Plus ca aici aflu cele mai noi si picante stiri despre lumea buna a capitalei. Super nu? Chiar iti recomand sa incerci cel putin o data unul dintre serviciile 1 Dream Beauty Studio, cand ma vei vizita in Bucuresti!"

La o asemenea recomandare si la rezultatele superbe pe care le vad in permanenta sub forma parului perfect al prietenei mele Rapunzel, parca as dori sa incerc un vopsit balayage care sa imi deschida un pic nuanta parului, intr-un mod cat mai natural. In trecut, am mai incercat tehnica vopsit ombre si mi s-a parut super pe parul meu. Dar apoi m-am plictisit de blondul cafeniu din par si l-am tuns foarte scurt ca sa scap de culoare.


Sursa foto: 1dream.ro

Sursa foto: 1dream.ro


Acum, insa, inaintea sarbatorilor de iarna parca as dori sa imi fac o surpriza frumoasa mie si sa ii ofer parului meu ceva ce merita si care il va face sa fie mult mai sanatos, mai stralucitor si atragator. Cum altfel se poate simti o femeie bine in pielea ei, daca nu printr-o vizita la un salon de cosmetica Bucuresti, un salon ca 1 Dream Beauty Studio care ii poate transforma acel vis unic de frumusete intr-o realitate fermecatoare?

De acum stiu ce voi face prima data cand ma voi indrepta catre Bucuresti la prietena mea Rapunzel. O programare la salonul de cosmetica Bucuresti 1 Dream Beauty Studio. Tu l-ai vizitat, ai incercat vreunul dintre serviciile sale?


Sursa foto: 1dream.ro


Nu te minti frumos si spune ca tu nu ai nevoie de asa ceva! Orice femeie simte ca viata este un pic mai dulce dupa ce trece pe la salon si cere un vopsit profesional. Asadar?

Comentarii