Visele mele sunt doar vise pana cand le astern in scris. Apoi devin adevarate misiuni de indeplinit de-a lungul anilor



Este adevarat, Yo! Mie chiar mi s-au indeplinit toate visele asternute pe hartie pana acum.


Bonjour, amis!

Imi aduc bine aminte ca in facultate, in timpul unui seminar de comunicare, ni s-a cerut sa asternem in scris cele mai pregnante dorinte ale noastre si ce teluri de viitor am vrea sa ducem la bun sfarsit intr-o anumita perioada de timp.

Imi aduc aminte ca la varsta aia(19 ani) aveam asteptari destul de mari pentru anii ce aveau sa urmeze. 


  • Sa imi gasesc un job chiar din timpul facultatii
  • Sa fac voluntariat
  • Sa ies din tara cel putin intr-o vacanta
  • Sa citesc lucruri care chiar ma interesau, aparte de lecturile pentru facultate
  • Sa ma ocup mai mult de pasiunea mea: fotografia
  • Sa incep un blog in care sa povestesc lucrurile care mi se intampla, dar si despre ceea ce imi place

Au trecut, rand pe rand, un an si inca un an si tot asa pana cand am ajuns sa am 25 de ani. 

Acum, daca m-as uita peste acea lista de idealuri din facultate, as realiza ca majoritatea ambitiilor mele au fost atinse. Si cred ca stiu si de ce. 

Se spune ca odata ce asterni in scris visele pe care le ai, acestea isi vor schimba statutul din vise in adevarate misiuni de indeplinit de-a lungul anilor. Si cred ca asta se intampla pentru ca ti le intiparesti bine de tot nu numai in memorie, ci si pe foaie, ajungand in cele din urma sa iti stea drept ghizi in viata. 

Binenteles, si dorinta adevarata, ambitia si curajul de a face ce iti place cu adevarat au un rol major de jucat in asta. 

  • Legat de jobul visat, nu am avut doar unul, ci mai multe slujbe part time care ma faceau sa ma simt cat de cat independenta(sau cel putin ma convinsesera ca am luat-o pe drumul cel bun). La un an dupa terminarea facultatii, mi-am gasit si jobul ideal(full time) care m-a ajutat sa aflu multe lucruri si sa fiu cine sunt astazi.
  • Nu pot spune ca am facut voluntariat, dar am participat activ in diferite proiecte de la facultate(extracuriculare).
  • Prima iesire peste granite a fost intr-o iarna cand am vizitat Barcelona, un oras magic. Si dupa aceea, nici nu am mai tinut cont de nenumaratele calatorii in afara Romaniei.
  • De citit, am inceput sa citesc avid chiar din facultate si dupa aceea nici ca m-am mai oprit. O pasiune ramane o pasiune toata viata(Si se poate chiar transforma in dependenta).
  • Cu fotografia am cochetat lucrand pentru o revista in format electronic, participand la concursuri si luandu-mi chiar si un aparat foto semi-profesional.
  • Cu blogul am dat lovitura pot spune! Daca la inceput nu scriam decat putin si rar, acum a devenit o parte din universul meu.

Cine spune ca visele nu se pot indeplini, inseamna ca nu are suficienta vointa si ca nu si le-a trecut vreodata pe hartie. Un asemenea ritual poate face minuni. Eu, chiar daca uitasem ca am facut asta cu ani in urma, in prezent mi-am dat seama ca aceste vise mi-au ramas ca niste adevarate misiuni de indeplinit in memorie. 

Nici pana in ziua de azi nu mi-as fi dat seama de acest adevar frumos daca nu aflam despre provocarea facuta de reprezentantii siropurilor Yo. Cum si acestea implinesc nobila varsta de 60 de ani, s-a dat startul unei adevarate misiuni, in care noi trebuie sa asternem in scris 5 rezolutii de atins pana la aceasta varsta minunata.

Siropurile Yo ale copilariei implinesc nobila varsta de 60 de ani


Eu am zis ca de voi face asta pe blog, in scris, cum am facut acum cativa ani pe hartie cu dorintele ce s-au implinit deja, voi avea o si mai mare sansa ca visele mele de acum sa se materializeze pana la 60 de ani. Nu stiu exact care si cum dintre aceste ambitii se va transforma in realitate prima, dar oricum ar fi, este binevenita. Asadar:

  1. Imi doresc sa scriu cel putin o carte in care sa fie adunate experientele mele de viata(copilarie, tinerete si maturitate). Fie in format fizic(sub indrumarea unei edituri), fie in format electronic - e-book.
  2. Vreau copii. Nu stiu cati, oricati. Cel putin doi(o fetita si un baietel). Am deja si cateva nume propuse pentru ei :)
  3. O casuta a noastra, cu veranda deschisa(cu pereti glisabili din sticla), cu o curte si o gradina mare, verde, cu tot felul de pomi si flori colorate de care sa ma ingrijesc cu cel mai mare drag. La tara.
  4. Pentru ca pasiunile mi-au ramas aceleasi, imi doresc ca pana la varsta de 60 de ani sa fi citit deja cel putin 1000 de carti. Pentru asta am si inceput sa mi le notez undeva si sa le numerotez pe cele citite pana acum.
  5. Sa ajung in China. Imi doresc foarte, foarte mult sa vad si sa ma plimb pe Marele Zid Chinezesc cu o lungime de mii de kilometri. Apoi sa admir peisajele intr-o primavara frumoasa si sa ma imbrac cel putin o data intr-unul dintre costumele portului traditional chinezesc.
Sunt sigura ca aceste vise ale mele vor deveni la randul lor realitate in toti acesti ani care urmeaza. Multumesc siropurilor Yo pentru superba provocare si mai ales pentru ca mi-au adus aminte ca idealurile frumoase si cuminti se pot indeplini intr-adevar!

La Multi Ani minunati in continuare, Yo! Inchin un pahar de sirop fresh in cinstea ta!


De asemenea, le urez viata lunga, felicitari si un colorat La Multi Ani, pentru ca ne bucura de atata timp cu aromele, fructele, florile si gusturile lor care ne amintesc de minunata perioada a copilariei!

Sa cresteti frumos si armonios in continuare si sa ne bucurati cu cele mai savuroase sortimente de siropuri de pe piata romaneasca!


Sursa foto: yo-siropdefructe.ro



Bissous :*:*:*




Comentarii