Pentru combinatiile indraznete am fost cunoscuta tot timpul



Era prin liceu cand stilul meu vestimentar a inceput sa isi arate incet incet chipul. Descoperisem magazinele SH din oras si incepusem sa le frecventez foarte mult dupa scoala. Singura sau alaturi de colege si de prietene. Nu imi e jena sa spun ca faceam asta sau ca inca mai fac asta cand am ocazia. Oricum, acolo am gasit mereu lucruri faine, de calitate, purtate foarte putin si deloc uzate de la branduri mari de moda din intreaga lume.

La un moment dat, in liceu, mi-am dat seama ca am devenit un pic prea indiferenta cu felul in care ma imbrac. Negrul era la putere pentru mine, la fel de bine ca si tunsorile cu breton drept sau pe o parte, de aceea pe buna dreptate eram vazuta drept EMO(stii tu, acel curent de oameni tristi care se imbraca in negru, asculta muzica dark si au viziuni tare proaste despre viata).

Ei bine, eu mi-am dat seama de asta si de felul ca hainele ce le imbracam nu ma reprezinta si nici nu imi stau bine. De aceea, m-am reinventat. Existau in scoala si chiar in clasa fete care aratau super bine pentru varsta lor si avea niste tinute stilate, demne de prezentari de moda si nu neaparat de mers la scoala. Insa, cum nu prea exista un regulament strict legat de ceea ce puteam sa purtam la liceu, am decis sa imi creez un stil aparte, care sa ma diferentieze de restul.




















Si chiar a avut rezultat, ca deseori eram admirata(zic eu) de celelalte colege si fete pe care le cunosteam, primind complimente mai des si iesind mai des in oras cu ele.


Dar ce am facut ca sa ma transform din punct de vedere vestimentar?


Ti-am zis, mergeam prin sh-urile din oras si imi luam tot felul de pantaloni, fuste, bluze si pantofi de calitate, la preturi mici, si apoi incropeam tinute perfecte pentru mersul la liceu sau pentru plimbarile de pe "faleza". Cel mai mult adoram sa combin la diferite rochite cu imprimeuri florale sau abstracte tot felul de dresuri colorate, pe care le asortam mai apoi si la esarfele la fel de vii pe care le prindeam in jurul gatului sau la gentile mele.


  • Asadar, ma puteai vedea iesita la o plimbare prin targ imbracata cu o camasa supradimensionata in dungi, din flanel, pe post de rochie, cu o curelusa in talie, dresuri mov si pantofi negri de piele intoarsa. 


Asta era doar una dintre tinutele mele de pe atunci si inca o mai adopt din cand in cand in plimbarile mele, cu unele mici diferente. Daca ar fi sa recreez acea tinuta stylish cu produse vestimentare regasite pe Answear.ro, de exemplu, as alege o tunica multicolora de la DKNY, o pereche de botine negre de la Guess Jeans si o curea neagra tot de la Guess Jeans. Pe langa asta, as mai purta in loc de dresuri, o pereche de leggings negri de la Simple.















   







  • Pentru ca ieseam si in club, intr-o vreme in care tinutele de disco erau mult mai simple decat in ziua de azi, alegeam fie blugi stramti, o bluza mai colorata si o pereche de tenisi, fie o fusta bleumarin in forma de A, un top decoltat negru cu bretele subtiri, balerini de un albastru electric si o jacheta scurta de blugi. 


Din oferta Answear.ro as putea inca sa recreez aceste tinute datorita brandurilor de haine variate care exista pe site. Asadar, acum as alege o camasa Flower neagra de la Mango, cu o fusta dreapta bleumarin de la Simple, o pereche de balerini mahon de la Gino Rossi si un sacou Solange albastru de la Only.

















In prezent imi place sa combin culorile tari ale hainelor cu simplitatea accesoriilor, rochii cu imprimeuri mari cu sacouri sau jachete in nuante aprinse si incaltaminte cu toc inalt, in culori simple cu blugi skinny sau boyfriend jeans.






















Sursa foto: answear.ro si galerie personala


Articol scris pentru SuperBlog 2016







Comentarii