Ce vraji au mai facut blugii mei





Hey, hey, hey!

Astazi este despre blugi si despre toate povestile ce au sa ni le spuna. 

Pentru mine, blugii sunt mai mult decat o piesa de imbracaminte pe care o port atunci cand ies din casa. Sunt ca un fel de-al doilea strat de piele, de aceea am cautat mereu sa mi-i cumpar astfel incat sa mi se potriveasca manusa.

Pana si faimosul Yves Saint Laurent a spus cel putin odata ca si-ar fi dorit sa inventeze el blugii pentru ca sunt cea mai relaxata, spectaculoasa si practica piesa de vestimentatie dintre toate. Acestia ofera expresivitate unei tinute, vin in mai multe culori si modele, sunt sexy si port fi purtati practic la orice.

Ca toata lumea cred, am si eu mai multe perechi de blugi pe care ii port deseori, dar ceea ce imi place mai mult din garderoba mea sunt cele doua camasi din denim care au fiecare povestea ei speciala.






1. Prima camasa de blugi este una simpla, de un albastru deschis cu unele portiuni "prespalate". Este destul de lunga, are maneci, a avut si buzunare la piept, dar le-am modificat eu cumva. De asemenea, avea si nasturi cu capse, dar i-am scos si am lasat doar unul singur pentru a o incheia la nevoie.




2. Cea de-a doua camasa din denim este tot albastra, dar un albastru mai profund. Se incheie intr-un sir de nasturi cu capse si la fel sunt si cei de la buzunarele de la piept(pe care de data asta le-am lasat asa cum erau). Ceea ce este special la aceasta jachetica de blugi este modelul de pe umeri si de pe spatele ei. Se vede destul de bine in poze, spun eu. Asta mi-a atras cel mai tare atentia atunci cand am vazut-o in magazin si m-a facut sa o si iau acasa.




Camasile albastre din denim sunt cele mai trendy si versatile piese de imbracaminte ever. Eu le port fie peste tricouri sau maieuri colorate, fie direct pe piele, avand grija sa le innod bine in talie. Nu prea le sufar eu in forma initiala, cu maneca lunga, de aceea ma vei vedea intotdeauna cu camasa de blugi cu manecile suflecate bine de tot si fie lasate peste pantaloni sau fuste, fie bagate in haine ori innodate intr-un mod stylish.


Cel mai mult imi place la aceste piese vestimentare din denim faptul ca sunt atat de comode si pot fi purtate intr-un milion de feluri. Asta insemnand ca eu am mers undeva ziua imbracata lejer, cu un top si blugi colorati, iar seara m-am transformatat total cand am luat pe mine camasa de blugi cu model. M-am mirat si eu cat de mult ma poate schimba o asemenea jacheta. Plus ca imi tine si de cald atunci cand este racoare.

Cum am purtat eu camasa de blugi de-a lungul timpului:


1. Cu o fusta


Bine, pe langa faptul ca am asociat una dintre camasile mele din denim la o fusta uni sau cu imprimeu, mai aveam un as in maneca in ceea ce priveste purtarea unei piese de jeans cu o fusta. Pentru ca uneori bluzele acestea erau prea lungi si nu aveam chef sa le rulez sau sa le inod in talie, am ales pentru partea de sus o geaca scurta dintr-un denim mai tare. 


2. Cu blugi skinny usor rupti


Geaca scurta de blugi sau una dintre camasile albastre detinute de mine au mers perfect tot cu o pereche de Levi's prespalati si rupti in genunchi. Trebuie sa iti spun ca ruptura aceea nu a fost din fabrica, ci am produs-o eu tragand de zonele mai rarite din partea din fata a blugilor. Hehe! Dar nu arata rau, cred eu. Oricum, acesti blugi sunt istorie si ii purtam maxim in facultate asa cum erau ei si cu partea de jos rulata putin.





3. Cu rochie, curelusa in talie si palarie


Asta este tot asa una dintre tinutele improvizate de mine pentru cand se lasa seara si putin mai rece. Ziua ma plimbam in voie numai in rochita si sandale, eventual cu o palarie pe cap iar seara luam peste si camasa de blugi simpla, careia ii rulam manecile si ii prindeam in talie una dintre curelele furate de la prietenul meu. Eu cred ca rezultatul este pe masura.




4. Cu blugi colorati, conici, si o geanta cu franjuri


Pe timp de zi si soare, o bluza lejera cu imprimeu, o pereche de pantaloni colorati din denim si niste adidasi roz faceau lumea sa se uite cam lung la mine, dar pe seara odata ce luam camasa mea de blugi cu model deasupra parca aerul traznit se mai domolea un pic si nu mai atrageam atentia atat de mult. Oricum, nu la modul negativ :))






5. Cu maieu de vara, shorts si espadrile


Asta era varianta perfecta pentru o plimbare in parc sau pentru a merge la plaja. Totul se imbina de minune iar culorile parca se complimentau una pe cealalta, chiar daca imprimeurile maieului si a espadrilelor nu erau asemanatoare. Dar am riscat si am castigat! Camasa simpla de blugi dadea totusi un efect mai cuminte acestei tinute poate prea indraznete.




Alegerile mele in ceea ce priveste denimul nu se opresc aici, totusi. Am incercat fel si fel de combinatii, atat cu camasi din blugi, cat si cu rochii salopeta din denim sau boyfriend jeans, toate placandu-mi la fel de tare.

Cine stie unde se va ajunge in viitor cu acest material grozav? Poate vor fi create si rochii elegante din denim pentru un eveniment de tip Black Tie!


Sursa foto: galerie personala


Un articol inspirat si scris de SuperBlog 2016 si sponsorul Answear.ro



Comentarii