Gânduri sincere la ceas de seară ...




#gandurisincere 


Poate tu crezi că eu nu am ținut la tine. Mă rănește să cred asta. Mă întristează pentru că ne-am simțit atât de bine împreună. Momentele în care ne întâlneam, clipele pe care le petreceam împreună, nebuniile și râsetele care ni se întipăreau în minte pentru totdeauna.

Crezi că nu te-am susținut, că nu am fost lângă tine, că nu ți-am luat apărarea în fața altora. Asta mă rănește.

Nu știi de câte ori i-am îndepărtat pe alții de mine și de tine pentru că vorbeau la mișto și te luau în derâdere. Nu îmi plăcea nici măcar să mă întrebe: "De ce e așa?"

Mi se părea o prostie să te judece, să pună atâtea întrebări fără să gândească mai întâi măcar un pic la toată situația. Mă saturasem de treaba asta și de aceea, nemaifiind puternică, am decis să mă îndepărtez ușor ușor, fără a mai da explicații.

Dar asta nu înseamnă că nu am rămas undeva acolo, și tu în inima mea. Poate crezi altceva, poate nu mai crezi în prietenie, dar să știi că mereu am gândit numai bine despre tine și nu cred că mi-am bătut joc vreodată.

Draga mea, îmi pasă și acum, dar vezi tu, în viața asta fiecare își poartă de grijă singur și o ia la un moment dat pe drumul lui. Doar faptul că nu sunt în gândurile tale și în vorbele tale bune mă întristează.

Pentru că nimeni niciodată nu a fost atât de atașat de tine și nu a ținut la tine cu adevărat cum am făcut-o eu. Prietenia dintre noi a fost unică și specială, la fel ca fiecare dintre noi. Nepăsarea ta și lipsa recunostintei mă dor. Dar poate așa e mai bine. Nimeni nu poate trăi o veșnicie având aceleași persoane alături.

Ai grijă de tine și de viața ta. Eu am ținut la tine. Acestea sunt gânduri sincere la ceas de seară ...

Comentarii