A-ți cere iertare necesită o mare putere din partea ta




Bonjour!

#sunset 


O zi bună poate începe cu o cafea, o carte sau poate un zâmbet. Dar, o zi care promite să fie bună poate începe și cu o vorbă de iertare.

Dacă aseară ai simțit că ai dat-o în bară și nu ai reușit să îți dai seama cum să împaci pe cel ce l-ai supărat nicicum, atunci încumetă-te să spui Îmi pare rău, Iartă-mă sau Scuze.

Imediat vei vedea că te vei simți cu mult mai bine și mai ușor. Ți se va părea că jumătate din sentimentul de vină a zburat iar cealaltă jumătate se va risipi de la sine de îndată ce vei fi iertat chiar.

Însă, eu știu foarte bine că a face acest lucru iți ia timp, îți cere forță, curaj și mai înseamnă a renunța la orgoliu. Sincer, nu am făcut-o prea des. Nu am spus Îmi pare rău la timp și nici nu m-am îndreptat în secunda doi să-mi repar greșeala.


  • A-ți cere iertare necesită o mare putere din partea ta. 
  • A-ți cere iertare necesită curaj mai mult decât orice. 
  • A-ți cere iertare necesită a renunța la orgoliu. 
  • A-ți cere iertare necesită o forță supraomeneasca din partea ta, dacă nu ești obișnuit să vezi și bucățică ta de vină. 
Dacă știi că ai greșit cuiva, că ai supărat pe cineva sau că l-ai făcut să se îndoiască de sine, încearcă sa-ți dai seama cum s-a ajuns aici și cum o vorbă de iertare ar putea să facă lucrurile mai bune. 

#paws 


Da, știu, mie nu îmi vine deloc ușor a recunoaște că greșesc pentru că orgoliul și încăpățânarea mea sunt demne de un Rac. De fiecare dată dau vina pe semnul meu zodiacal pentru neajunsurile și punctele mele slabe.

În trecut, nu cred că mi-am cerut vreodată iertare cu adevărat. Obișnuiam să cred că am mereu dreptate, în orice situație în care nu cădeam de acord cu cineva.

Obișnuiam să cred că numai punctul meu de vedere contează și că nu sunt niciodată înțeleasă pe deplin de cei din jur. Nu lăsăm de la mine și nici nu încercam să fac pace. Mereu, cei din jur cărora le greșeam veneau la mine și încercau să mă împace. 

Și din cauza asta cred că, abia târziu, mi-am dat seama cum este să te afli și de cealaltă parte. Abia atunci când am întâlnit o persoană exact ca mine care nu lăsa de la ea. Abia atunci mi-am dat seama de greșeala mea și de faptul că a-ți cere iertare nu-i ceva rușinos, nu înseamnă a-ți călca pe inimă, ci înseamnă:

  1. A avea curaj 
  2. A avea voință 
  3. A avea putere 
  4. A avea dorința de a face pace 

A-ți cere iertare înseamnă toate astea și nimic altceva rău care crezi că te va face mai slab sau mai mic în ochii celorlalți. Pentru că așa vei deveni mai bun, vei face oamenii din jurul tău mai buni, mai încrezători și mai aproape de tine. 



Tu ești om, eu sunt om și asta ne definește. Suntem slabi, da, pentru că greșim și rănim oamenii iubiți. 

Dar, la fel, suntem puternici și plini de iubire dacă ajungem să realizăm că a ne cere iertare ne va duce într-un loc mai bun. Pe Pământ și după. 


Bissous 😚 

Comentarii